Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Про Службу

Законодавство

Фізичним особам

Юридичним особам

Самозайнятим особам

Ведення митної статистики

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються ДФС є корисними для Вас?

Наказ ДФС від 07.11.2014 № 256 "Про переміщення та закінчення простою"

20.11.2014

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 07.11.2014                          № 256

 Про переміщення та закінчення простою

Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 160 «Про утворення Державної фіскальної служби», від 21 травня 2014 року № 236 «Про Державну фіскальну службу України», від 7 листопада 2014 року № 595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей» та у зв’язку з тимчасовим не здійсненням або здійсненням не в повному обсязі своїх повноважень (далі – тимчасово неконтрольована територія) територіальними органами Міністерства доходів і зборів України та Державної фіскальної служби України

НАКАЗУЮ:

1. Забезпечити переміщення територіальних органів, що знаходяться на тимчасово неконтрольованій території, в населені пункти, на території яких органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, згідно з додатком.

2. Вважати закінченим простій у роботі територіальних органів Міністерства доходів і зборів України та Державної фіскальної служби України та визнати такими, що втратили чинність накази:

Міністерства доходів і зборів України:

від 08.07.2014 №381 «Про встановлення простою у роботі територіальних органів Міндоходів»;

від 08.07.2014 №389 «Про встановлення простою у роботі»;

від 08.07.2014 №390 «Про встановлення простою у роботі Мар’їнської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області»;

від 08.07.2014 №399 «Про встановлення простою у роботі ДПІ в Амвросіївському районі ГУ Міндоходів у Донецькій області»,

Державної фіскальної служби України:

від 18.07.2014 №4 «Про внесення змін до наказів Міндоходів від 08.07.2014 №381 та від 08.07.2014 № 389»;

від 24.07.2014 №8 «Про встановлення простою у роботі»;

від 24.07.2014 №11 «Про встановлення простою у роботі»;

від 30.07.2014 №20 «Про встановлення простою у роботі»;

від 04.08.2014 №24 «Про встановлення простою у роботі»;

від 07.08.2014 №32 «Про роботу територіальних органів»;

від 15.08.2014 №46 «Про встановлення простою у роботі»;

від 22.08.2014 №71 «Про встановлення простою у роботі»;

від 22.08.2014 №72 «Про встановлення простою у роботі»;

від 28.08.2014 №89 «Про встановлення простою у роботі Новоазовської ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області»;

від 03.09.2014 №105 «Про встановлення простою у роботі»;

від 09.09.2014 №115 «Про внесення змін до наказу ДФС України від 28.08.2014 №89»;

від 25.09.2014 №142 «Про роботу окремих територіальних органів Міндоходів Луганської області».

3. Функціональні обов’язки з обслуговування платників податків, які перебувають на обліку у територіальних органах, що переміщуються покласти у межах компетенції на територіальні органи відповідно до додатка.

4. Керівникам ГУ ДФС (Міндоходів) у Донецькій і Луганській областях, Донецької (Східної) і Луганської митниць ДФС (Міндоходів) та Міжрегіонального головного управління ДФС (Міндоходів) – Центрального офісу з обслуговування великих платників:

4.1. забезпечити перебування керівників територіальних органів, що переміщені, за новими адресами та налагодження роботи усіх структурних підрозділів органу;

4.2. довести наказ до відома всіх працівників ГУ та підпорядкованих територіальних органів, попередивши про зміну істотних умов праці;

4.3. інформацію про повідомлення працівників направити у місячний термін до Організаційно-розпорядчого департаменту;

4.4. вжити заходів відповідно до Кодексу законів про працю України щодо припинення трудових відносин із працівниками, які відмовились від переведення на роботу в іншу місцевість разом з підприємством, а також відмови від продовження роботи у зв’язку із зміною істотних умов праці.

Термін – після спливу двох місяців;

4.5. забезпечити організацію роботи з проведення розрахунків з працівниками територіальних органів ДФС (Міндоходів), що знаходяться на тимчасово неконтрольованій території та переміщуються на контрольовану територію;

4.6. визначити та надати до Департаменту фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку перелік осіб з числа працівників підрозділів фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку ГУ ДФС у Донецькій області та ГУ Міндоходів у Луганській області, уповноважених на проведення розрахунків з працівниками підпорядкованих територіальних органів, що розміщувалися на тимчасово неконтрольованій території та переміщуються на контрольовану територію, та перелік підпорядкованих територіальних органів, для працівників яких зазначені особи будуть проводити розрахунки до завершення заходів з переміщення.

Термін – до 25.11.2014.

5. Департаменту фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку (Видиборець А.П.), Департаменту розвитку ІТ (Дзюбатий А.Б.) забезпечити надання уповноваженим особам, визначеним відповідно до пункту 4.6, відповідних доступів до баз даних бухгалтерського обліку підпорядкованих територіальних органів, для працівників яких зазначені особи будуть проводити нарахування заробітку та заробітної плати, у програмному комплексі «ДПС-Про».

Термін – до 27.11.2014.

6. Департаменту розвитку ІТ (Дзюбатий А.Б.) забезпечити доступ працівників територіальних органів Міндоходів та ДФС до ІС  «Податковий блок» у нових місцях дислокації.

7. Департаменту комунікацій забезпечити розміщення цього наказу на офіційному веб-порталі ДФС.

8. Координаційно-моніторинговому департаменту (Мокляк М.В.) забезпечити внесення цього наказу до Репозиторія звітної і статистичної інформації Державної фіскальної служби України відповідно до наказу ДФС від 07.10.2014 №168.

Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

Голова ДФС України –

Голова комісії з реорганізації

Міндоходів України                                                                                 І.О. Білоус

Додаткові матеріали