Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Кількість скарг на ДФС, яка надходять від бізнесу до Ради бізнес-омбудсмена, скоротилася в 3,5 раза

22.10.2018 -

Протягом останнього часу кількість скарг від платників податків, які надходять на адресу Ради бізнес-омбудсмена в Україні щодо неправомірних дій ДФС, значно скоротилася. Про це заявив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета під час зустрічі з представниками ДФС.

За його словами, за ІІІ квартал цього року до Офісу Ради бізнес-омбудсмена надійшло 157 скарг від представників бізнесу, що в 3,5 раза менше, ніж за ІV квартал 2017 року.

Основною причиною такого різкого зменшення скарг  є врегулювання ситуації з блокуванням податкових накладних. Оскільки ця проблема практично вирішена, то бізнес вже не звертається з цими питаннями. Крім того, скоротилася на 17% і кількість скарг з податкових перевірок. 

У свою чергу в.о. заступника Голови ДФС Євген Бамбізов відзначив готовність фіскальної служби до співпраці з представниками Ради щодо вирішення проблемних питань платників податків.

«Ми приділяємо значну увагу співпраці з Радою бізнес-омбудсмена, яка розпочалася ще з 2015 року. З цього часу і по сьогодні ДФС забезпечено виконання 95% рекомендацій Ради. Я вважаю, що це дуже непогана динаміка на сьогодні», – підкреслив Євген Бамбізов.

За його словами, під час зустрічей представників ДФС та Ради бізнес-омбудсмена порушувались питання, що виникали у роботі суб’єктів господарювання, зокрема, щодо відшкодування ПДВ, електронного адміністрування (СЕА ПДВ), роботи системи СМКОР тощо.

«Ми здійснюємо системний автоматичний контроль та моніторинг за виконанням запитів, які надходять до ДФС від бізнес-омбудсмена. Також всі підрозділи ДФС на місцях, територіальні підрозділи орієнтовані на те, щоб надавати максимальну допомогу та сприяння у вирішенні питань, які порушуються Радою бізнес-омбудсмена», – зазначив Євген Бамбізов.

Позитивні результати співпраці відзначив і Альгірдас Шемета. За його словами, ДФС дійсно добре виконує рекомендації Ради бізнес-омбудсмена. За підсумками ІІІ кварталу цього року фіскальна служба на 3% випереджає інші відомства щодо виконання рекомендацій.

Під час сьогоднішньої зустрічі представники ДФС та Ради бізнес-омбудсмена розглянули питання щодо апеляційного оскарження судових рішень. Так, Євген Бамбізов запропонував, щоб усі апеляції, які супроводжуються бізнес-омбудсменом, розглядалися в ДФС колегіально та, за бажанням оскаржувача, за безпосередньої участі представників омбудсмена.

Щодо зменшення скарг на податкові перевірки в.о. заступника Голови ДФС відзначив, що на сьогодні в ДФС до перевірок відбираються тільки ризикові підприємства і ця система постійно вдосконалюється. Крім того, працівники служби працюють над підвищенням ефективності проведення перевірок разом зі скороченням їх кількості.

Для оперативної комунікації та фахового розгляду звернень, які надходять до Ради бізнес-омбудсмена, було вирішено сформувати робочу групу для вирішення системних питань.