Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задовольнив Вас фаховий рівень працівника ЦОП, до якого Ви звернулися?

Проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування»

19.02.2014

Повідомлення про оприлюднення

проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування»

 

Міністерство доходів і зборів України повідомляє про розроблення проекту постанови  Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування» відповідно до Плану діяльності Міндоходів України з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності на 2014 рік.

Відповідно до абзацу першого ст. 13 Закону №265 вимоги щодо реалізації фіскальних функцій РРО для різних сфер застосування встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Для розробки та налагодження виробництва РРО, здатних виконувати зазначені вище технічні функції у конкретних сферах готівкових розрахунків, необхідно внести зміни до Вимог щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування, затверджених   постановою   Кабінету   Міністрів   України від 18 лютого 2002 року  №199 (далі – Вимоги).

Згідно з абзацом другим пункту 1 Вимог вимоги до реалізації фіскальних функцій автоматами з продажу товарів (послуг), іншими реєстраторами, які не передбачають друкування розрахункових і звітних документів, а також додаткові вимоги щодо реалізації фіскальних функцій спеціалізованими реєстраторами для конкретних сфер застосування (у разі необхідності) встановлюються Державною комісією з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом (далі – Державна комісія).

Постановою Кабінету Міністрів України від 21 грудня 2005 року №1231 Державну комісію як дорадчий орган Кабінету Міністрів України ліквідовано. Оскільки правонаступника Державної комісії не визначено, на сьогодні доопрацювання існуючих та розробка нових вимог щодо реалізації фіскальних функцій РРО не є можливими.

Міністерство доходів і зборів України пропонує:

- вилучити з тексту Постанови другий пункт;

- внести зміни до абзацу другого пункту 1 Вимог у частині надання права Міндоходів встановлювати додаткові вимоги щодо реалізації фіскальних функцій спеціалізованими реєстраторами розрахункових операцій для конкретних сфер застосування, оскільки згідно з п.п.4 п.3 Положення про Міністерство доходів і зборів України, затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року №141/2013 (далі – Положення), Міндоходів здійснює формування та реалізацію державної політики у сфері контролю за дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги);

- внести зміни до додатка, а саме доповнити позицією 11 „Сума ПДВ за кожною додатною або від’ємною податковою групою”, із відповідними змінами нумерації позицій та чисел у примітках додатка.

Ця зміна надасть можливість забезпечити відповідність денної суми  ПДВ, яка зберігається у фіскальній пам’яті реєстратора розрахункових операцій, сумам податків окремих розрахункових документів, які формуються та передаються реєстраторами розрахункових операцій, що створюють контрольну стрічку в електронній формі відповідно до абзацу четвертого пункту 7 статті 3, частини п’ятої статті 13 Закону №265.

 

Зауваження та пропозиції стосовно змісту регуляторного акту надавати у письмовій та електронній формі протягом одного місяця з дня публікації цього оголошення за наступними адресами:

Міністерство доходів і зборів України, 04655 МПС, м. Київ-53, Львівська площа, 8;

e-mail: yyarmolovskiy@minrd.gov.ua.

До списку