Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Про Службу

Законодавство

Фізичним особам

Юридичним особам

Самозайнятим особам

Опитування
Чи задовольнив Вас фаховий рівень працівника ЦОП, до якого Ви звернулися?

Ігор Білоус: Ми змінили процедури проведення податкових перевірок

11.04.2014 -

Міністерство доходів і зборів України змінює підходи до проведення податкових перевірок за рахунок застосування ризикоорієнтованої системи. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус під час зустрічі з представниками Європейської Бізнес Асоціації.

„Раніше у податківців був чіткий план і ревізорам ставили конкретні цілі, скільки саме вони повинні „вибити” за кожен місяць. Тому на перевірки вони приходили з чіткою установкою, скільки їм треба зібрати з бізнесу – правдами чи неправдами. Ми відходимо від цієї практики. Вибивання грошей з бізнесу більше не буде”, – запевнив Ігор Білоус.

Міністерством вже скасовано критерії ефективності податкових перевірок. Раніше, залежно від доходів підприємства існувала мінімальна сума, яку аудитор повинен був обов’язково донарахувати за результатами перевірки. Такий підхід призводив до зайвого тиску на бізнес.

„Ми скасували вимоги обов’язкових донарахувань, і таким чином одразу ж зменшили поле для корупції, яка виникає між підприємствами і ревізорами. Критеріями ефективності тепер ми вважаємо те, наскільки обгрунтованими та документально підтвердженими є результатами перевірок”, – підкреслив керівник Міндоходів.

Загалом, на його думку, податки повинні розраховуватися з огляду на реальний обсяг економіки, шляхом оцінки податкової бази з урахуванням реальних показників економіки та законодавчих чинників, а не встановлюватися залежно від запланованих бюджетних втрат. У свою чергу дефіцит бюджету має компенсуватися іншими фінансовими інструментами.

Саме над цими питаннями сьогодні працюють фахівці Міністерства та залучені експерти. Усі законодавчі новації, які пропонуватимуть Міндоходів, будуть обов’язково обговорюватися з бізнесом та спрямовуватимуться на удосконалення процесів адміністрування, полегшення ведення бізнесу та підвищення інвестиційної привабливості України.