Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Про Службу

Законодавство

Фізичним особам

Юридичним особам

Самозайнятим особам

Ведення митної статистики

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Олександр Івашкович: ДФС впроваджено нові можливості в систему «Єдине вікно»

29.12.2017 -

Державна фіскальна служба докладає та докладатиме максимальні зусилля для сприяння комфортному веденню зовнішньоекономічної діяльності бізнес-спільноти.

Так, на виконання Постанови КМУ «Деякі питання реалізації принципу «Єдиного вікна» під час здійснення митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю»  ДФС в найкоротші терміни було доопрацьовано програмно-інформаційні комплекси, які задіяні в системі «Єдиного вікна», для того, щоб заздалегідь підготуватись та відтестувати всі механізми та системи для успішного впровадження їх у життя. Про це повідомив в.о. директора Департаменту інформаційних технологій ДФС Олександр Івашкович.

Основні нововведення, передбачені новою редакцією Постанови Кабінету Міністрів, вже запущені у дію.

Так, в системі «Єдине вікно» тепер можна створювати заяви на основі декларації, яка ще не подавалася до митного оформлення, однак відомості про товари та транспортні засоби вже відомі.

 «Наприклад, до морського порту прибуватиме вантаж, і декларант, який згодом подаватиме декларацію ІМ АА (тобто ЕЕ нема), матиме можливість створення заяви в «Єдине вікно» з чернетки цієї декларації з вказанням інформації про товари та контейнери. Тобто, ще до прибуття товарів у порт заява в «Єдиному вікні» вже буде створена, і відповідні види контролю можуть бути пройдені заздалегідь до початку митного оформлення. Аналогічно можна подавати заяву при експорті», – пояснив Олександр Івашкович.

Враховуючи те, що найбільше нарікань з боку платників було на необхідність надсилання сканованих документів, то наразі ця проблема частково вирішена. Якщо скан документу вже подавався в «Єдине вікно», то декларант тепер може лише вказати код, номер, дату документа та номер справи, до якої прикріплявся цей скан, і він буде доступним в системі для контролюючих органів.

«Наприкінці поточного року ДФС вже отримала і вводить в експлуатацію нове серверне обладнання, яке закуповувалося за тендерними процедурами протягом другого півріччя 2017 року. Так що, навіть без цих оптимізацій потужностей серверів нам по митній частині вистачить років на 3-4», – підкреслив Олександр Івашкович.

Запроваджено також функцію відправки працівником митниці до адміністратора контролюючого органу повідомлення про відсутність представника цього органу на проведенні огляду вантажу в узгоджений час. Це дозволить дисциплінувати представників органів виконавчої влади при здійснені своїх функції.

Крім того, додано відправку контактних даних працівника митниці декларантам при узгодженні часу огляду (інспекції), що надасть можливість останнім заздалегідь уточнити всі деталі та нюанси при проведенні огляду.

На наступному тижні для працівників контролюючих органів буде додано можливість пошуку справи за номером контейнеру. Список контейнерів вже додано в заяву.

Також для зменшення плутанини, яка виникає в деяких випадках, до причин успішного завершення процедури «Єдиного вікна» додано "Товар не підлягає відповідному виду державного контролю".

За інформацією Олександра Івашковича, у січні ДФС здійснюватиме розробку специфічного механізму для транзиту по книжках МДП. Плануються невеликі зміни в інтерфейсі для контролюючих органів та значне доопрацювання Журналу пункту пропуску.

«Ми готові до конструктивної співпраці з усіма зацікавленими особами. Зокрема, якщо у когось є пропозиції по заміні сканів на XML, ви видаєте дозвільні документи з можливістю надавати нам їх електронні копії в цьому форматі - давайте обговорювати. Адже розвиток «Єдиного вікна» залежить від усіх сторін, які ним користуються», – підкреслив Олександр Івашкович.