Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи задовольняє Вас інформація, розміщена на стендах ЦОП?

Реєстрація звернень

- Нормативно-правова база щодо реєстрації звернень:

Закон України від 02.10.96 № 393/96-ВР „Про звернення громадян”.

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах інформації" (зі змінами).

Наказ Міністерства фінансів України від 02.03.2015 №271 "Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах".  

Громадяни можуть викласти свої звернення через:

- контакт-центр ІДД ДФС за телефонним номером (044) 284-00-07;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zvernennya@sfs.gov.ua, надіславши письмове звернення з підписом у вигляді сканкопії або фото копії письмового звернення з підписом громадянина;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС;

- поштою або передати до відповідного органу ДФС особисто чи через уповноважену особу.

- Графік роботи та телефони:

Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції звернень громадян, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та запитів на отримання публічної інформації здійснюється відділом обліку звернень громадян та  організації доступу до публічної інформації Управління розгляду звернень та запитів Департаменту обслуговування платників у робочі дні за графїком:  понеділок – четвер з 900 до 1300 та з 1400 до 1700,  п’ятниця з 900 до 1300 та з 1400 до 1600  за телефонами /044/ 272-45-96 та /044/ 272-79-78.