Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

ПРОТОКОЛ №7 засідання Громадської ради при Державній фіскальній службі України

18.06.2018

 

Дата та час проведення: 15 червня 2018 року, 11 год. 00 хв.  

Місце проведення: Конгрес-хол ДФС (м. Київ, Львівська площа, 8)

 

Присутні від ДФС

Продан М.В. – в.о. Голови ДФС;

Пригаровський В.М. – директор Департаменту організації роботи Служби;

Чмерук М.О. – директор Департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем;

АнтіповаО.В. – директор Департаменту податків і зборів з юридичних осіб;

Куц М.О. – директор Департаменту методологічної та нормотворчої роботи;

Дроняк П.Т. – директор Департаменту податків і зборів з фізичних осіб;

Рубан Н.І. – директор Департаменту аудиту;

Сердюк Н.П. – заступник директора Департаменту обслуговування платників;

Івашкович О.М. – в.о. директора Департаменту інформаційних технологій;

Тишківський В.Т. – заступник начальника Головного управління – начальник другого управління Головного управління внутрішньої безпеки;

Деревцов С.І. – заступник директора Департаменту адміністративного оскарження та судового супроводження;

Бугасов В.М. – в.о. директора Департаменту погашення боргу;

Войцещук А.Д. – в.о. директора Департаменту організації митного контролю;

Бистрова З.С. – в.о. заступника директора Департаменту організації митного контролю;

Педосенко І.М. – заступник директора Департаменту адміністрування митних платежів;

Сівірін О.М. – заступник директора Департаменту – начальник управління митних розслідувань та міжнародної взаємодії Департаменту організації протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії;

Пивоваров В.О. – в.о. заступника директора Департаменту – начальник управління таргетингу Департаменту таргетингу та управління митними ризиками;

Мацюк В.Я. – перший заступник начальника Головного оперативного управління;

Александров А.А. – заступник директора Департаменту – начальник управління міжнародних зв’язків Департаменту організації роботи Служби;

Черноштан І.А. – заступник начальника управління – начальник відділу технічних систем митного контролю управління технічних систем контролю та координації міжнародних проектів Департаменту матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури;

Веселова Н.В. – начальник управління інформаційної політики Департаменту організації роботи Служби;

Донцова Л.І. – начальник відділу комунікацій управління інформаційної політики Департаменту організації роботи Служби;

Романюта А.Ф. – головний державний інспектор відділу комунікацій управління інформаційної політики Департаменту організації роботи Служби

 

присутні (зареєструвались) від інститутів громадянського суспільства (далі – ІГС):

63 члена Громадської ради, з яких 18 – за довіреністю (список додається);

9 представників ІГС.

 

Модератор: Олексієнко Д.В. – голова Громадської ради при Державній фіскальній службі України

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1. Інформація щодо діяльності ДФС України (в.о. Голови ДФС України Продан М.В.).

2. Затвердження рішень Податкового комітету Громадської ради при ДФС України, зокрема питання:

- методології оподаткування ПДВ програмних продуктів (Шевцова Т.С., Куц М.О.);

- методології оподаткування податком на прибуток підприємств та ПДФО (Шевцова Т.С., Куц М.О., Дроняк П.Т.);

- аудиту та адміністративного оскарження (Шевцова Т.С., Рубан Н.І., Антоненко І.Л.);

- реєстрації наказу ДФС України від 22.03.2018 № 144 в Міністерстві юстиції України (Благодир О.С.).

3. Затвердження рішень Митного комітету Громадської ради при ДФС, зокрема:

- щодо проблемних питань та перспектив нормативного врегулювання принципу «єдиного вікна» (Вдовіна Г.В., представник Департаменту організації митного контролю);

- щодо підготовки пропозицій стосовно реалізації Стратегічних ініціатив розвитку ДФС України до 2020 року (Вдовіна Г.В., Александров А.А.);

- щодо проекту наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження порядку відкриття та функціонування вантажного митного комплексу» (Вдовіна Г.В., представник ДФС);

- щодо запровадження повноцінного постмитного аудиту (Вдовіна Г.В., представник ДФС).

4. Протидія чинникам, які породжують корупційні прояви у митній сфері (заступник начальника Головного управління – начальник другого управління Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Тишківський В.Т.).

5. Інформація щодо діяльності Всеукраїнської професійної спілки працівників органів ДФС (Машлятіна Т.Д.).

6. Щодо формування Ініціативної групи зі створення Громадської ради при ДФС України (Олексієнко Д.В.).

7. Різне.

 

Кворум є.

 

СЛУХАЛИ:  

Олексієнка Д.В., який привітав присутніх, відкрив засідання та оголосив проект Порядку денного.Повідомив, що зареєструвались 63члена Громадської ради, кворум є. Запропонував затвердити Порядок денний.

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

„за” – 63;

„проти” – 0;

„утрималися” – 0

 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ:  

Затвердити такий Порядок денний засідання:

 

1. Інформація щодо діяльності ДФС України (в.о. Голови ДФС України Продан М.В.).

2. Затвердження рішень Податкового комітету Громадської ради при ДФС України, зокрема питання:

- методології оподаткування ПДВ програмних продуктів (Шевцова Т.С., Куц М.О.);

- методології оподаткування податком на прибуток підприємств та ПДФО (Шевцова Т.С., Куц М.О., Дроняк П.Т.);

- аудиту та адміністративного оскарження (Шевцова Т.С., Рубан Н.І., Антоненко І.Л.);

- реєстрації наказу ДФС України від 22.03.2018 № 144 в Міністерстві юстиції України (Благодир О.С.).

3. Затвердження рішень Митного комітету Громадської ради при ДФС, зокрема:

- щодо проблемних питань та перспектив нормативного врегулювання принципу «єдиного вікна» (Вдовіна Г.В., представник Департаменту організації митного контролю);

- щодо підготовки пропозицій стосовно реалізації Стратегічних ініціатив розвитку ДФС України до 2020 року (Вдовіна Г.В., Александров А.А.);

- щодо проекту наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження порядку відкриття та функціонування вантажного митного комплексу» (Вдовіна Г.В., представник ДФС);

- щодо запровадження повноцінного постмитного аудиту (Вдовіна Г.В., представник ДФС).

4. Протидія чинникам, які породжують корупційні прояви у митній сфері (заступник начальника Головного управління – начальник другого управління Головного управління внутрішньої безпеки ДФС  Тишківський В.Т.).

5. Інформація щодо діяльності Всеукраїнської професійної спілки працівників органів ДФС (Машлятіна Т.Д.).

6. Щодо формування Ініціативної групи зі створення Громадської ради при ДФС України (Олексієнко Д.В.).

7. Різне.

 

З питання 1 Порядку денного

 

СЛУХАЛИ:  

Продана М.В., який привітав присутніх та подякував представникам громадськості, які беруть активну участь у поліпшенні процесів, що відбуваються в ДФС, і доводять це не тільки словами, але і проводячи заходи, надаючи пропозиції, беручи участь у розробці законодавчих проектів, долучаючись до удосконалення електронних сервісів, які реалізує ДФС. Наголосив на готовності і в подальшому до плідної співпраці з представниками громадськості, що іде на користь платникам і розвитку бізнесу.

Кабінетом Міністрів України прийнятопостанову від 13.06.2018 № 472 «Про реалізацію експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій». Цим документом Уряд фактично підтримав ініціативу ДФС щодо запровадження інноваційної системи реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій. Мова йде про запровадження альтернативи касовим апаратам – замість традиційних РРО бізнес зможе використовувати мобільні телефони, планшети, ноутбуки та інші сучасні засоби комунікації.

Сьогодні в Україні на обліку в податкових органах знаходиться
283 тис. касових апаратів, середня вартість одного апарату складає
4 – 20 тис. грн.

Застосування нового механізму реєстрації та обліку розрахункових операцій не потребує додаткових знань, навичок та коштів.Основна її перевага – це гнучкість, а саме можливість цього програмного продукту використовуватись фактично любим пристроєм, який має доступ до мережі Інтернет, при цьому потрібно попередньо зареєструватися в Електронному кабінеті платника.

Система перевірена, одна з кращих практик її застосування в Португалії. Взяти участь у пілотному проекті вже виявили бажання низка суб’єктів господарювання, які запропонували  використати новий механізм на своїх потужностях.Велику кількість касових апаратів використовує Укрпошта і Укрзалізниця. Планується, що до проекту також долучаться декілька торгових мереж.

Взяти участь в проекті зможуть усі бажаючі, саме з їх допомогою ДФС зможе удосконалити систему, виявляти проблемні моменти та їх усунути.Запропонував представникам Громадської ради у разі наявності пропозицій і бачення цих процесів надати їх для обговорення та прийняття відповідних рішень.

Інше питання, над яким працює ДФС, це запровадження Електронної акцизної маркиз метою зменшення обсягів тіньових оборотів при продажу лікеро-горілчаних та тютюнових виробів.

Постійно вдосконалюються та додаються сервіси в Електронному кабінеті платника, зокрема запроваджено окремий Реєстр податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, який надає можливість платникам податку в онлайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених податкових накладних/розрахунків коригування.

Вдалось оновити та перезапустити систему моніторингу  ризиків та блокування податкових накладних. З початку запуску другого етапу СМКОР оброблено 53 млн. податкових накладних/розрахунків коригування. У порівнянні з минулорічною системою блокування ПН, що діяла з 1 липня по 1 грудня 2017 року, кількість податкових накладних, які зупиняються, суттєво зменшилась – на майже 120 тис. в середньому за місяць.

Після переходу механізму формування критеріїв ризиків, по яких блокуються податкові накладні, до фіскальної служби, суттєвих нарікань на роботу системи немає, при цьому значно збільшилися нарахування з ПДВ та податку на прибуток.

Продан М.В. також поінформував присутніх про зміни у митному напрямі.Змінено керівництво в деяких департаментах та в деяких підрозділах ГУ ДФС в областях, що працюють за митним напрямом.Проведено всі етапи закупівлі скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних транспортних засобів та контейнерів. Проводяться заходи з реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пунктів пропуску.

Позитивною новацією цього року для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності стало поширення принципу «однієї зупинки» ще на 12 пунктів пропуску. Започатковано це було в пункті пропуску «Нові Яриловичі». Спільний митно-прикордонний контроль дозволив значно скоротити в часі всі митні формальності.

У повному обсязі працює система «єдиного вікна» при оформленні  імпорту товарів, що підлягають видам державного контролю, та під час переміщення товарів через митний кордон автомобільним транспортом. Порівняно з минулим роком частка вантажів, що оформлювались через «єдине вікно» зросла з 20% до 85%.

ДФС відкрита до діалогу, до впровадження нових технологій та механізмів, які дозволять спростити роботу платникам податків та залучити інвестиції в Україну.

 

ВИСТУПИЛИ: 

Берестенко В.В., який описав проблеми, які виникають при митному оформленні на одеському «Автохабі».

Продан М.В. закликав присутніх за кожним випадком порушень при митному оформленні звертатисьдоправоохоронних органів та ДФС з відповідними матеріалами.

Стеценко П.В. зауважив на питанні перенесення запровадження єдиного казначейського рахунку для перерахування митних платежів на весну наступного року.

Бричко О.С. наголосив на проблематиці імпортування сировини для лакофарбової промисловості.

Глоба Д.А. наголосив на необхідності підготовки узагальнюючої податкової консультації щодо звільнення від ПДВ окремих видів програмної продукції.

Продан М.В. погодився з пропозицією.

Юровський Д.Б. звернув увагу присутніх на неврегульованість питання справляння судового збору при вирішенні податкових спорів між ДФС і платниками податків. Запропонував знову підняти питання скасування справляння судового збору при розгляді податкових спорів як спорів немайнового характеру.

Продан М.В. зазначив, що ДФС підтримує таку пропозицію.

Пероганич Ю.Й. зауважив на питанні виконання законодавства про застосування РРО при торгівлі складними побутовими приладами.

Продан М.В. повідомив, що частково вказане питання вирішитьзапровадження пілотного проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Куц М.О., яка підтримала пропозицію Податкового комітету Громадської ради при ДФС щодо направлення пропозицій з питання оподаткування ПДВ операцій із програмною продукцією до Експертної ради при Міністерстві фінансів України з метою розгляду та підготовки узагальнюючої податкової консультації з питання практичного застосування п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України.

Потопальська Т.В., яка наголосила на важливості питання оподаткування трансформаційних різниць податком на прибуток при переході на Міжнародні стандарти фінансової звітності, яке підлягає спільному опрацюванню Міністерства фінансів України та ДФС.

Рубан Н.І., яка навела стислу статистику показників роботи Департаменту аудиту. Зауважила на низькому рівні скасування актів перевірок (4%) у рамках адміністративного оскарження, з яких близько 30% – по причині неоднозначне тлумачення та 30% – недоведеність висновків аудиторів. Зауважила на узгодженні позицій департаментів ДФС під час перевірочної роботи та процедури апеляційного оскарження.

Щодо перевірок сплати митних платежів зазначила, що під час документальних перевірок платникам податків донараховуються значні суми митних платежів через невірне застосування кодів класифікації при митному оформленні товарів, що ввозяться на митну територію України. Факти неправильної класифікації декларантами товарів виявляються під час аналізу баз даних оформлених митних декларацій з використанням інформації, розміщеної в Програмно-інформаційному комплексі Єдиної автоматизованої інформаційної системи (ПІК ЄАІС) ДФС. Саме на підставі такого аналізу і приймається рішення щодо проведення документальних перевірок діяльності таких суб’єктів господарювання.

Зазначила, що протягом січня – травня 2018 року підрозділами митного аудиту регіональних головних управлінь ДФС проведено 377 документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи. З них 242 документальні перевірки –  щодо порушення вимог класифікації товарів згідно із УКТЗЕД, що становить майже 64,2% від загальної кількості проведених перевірок.

Загальна сума нарахованих грошових зобов’язань по сплаті митних платежів, що виникли внаслідок порушення суб’єктами ЗЕД митного законодавства, складає 48,86 млн. грн. З цієї суми за результатами документальних перевірок з питань порушення вимог класифікації товарів згідно із УКТЗЕД донараховано 18,8  млн.грн., або майже 38,5% від загальної суми нарахованих грошових зобов’язань.

Найбільше порушень вимог класифікації товарів згідно із УКТЗЕД допускається суб’єктами господарювання внаслідок неправильного застосування Основних правил інтерпретації УКТЗЕД, затверджених Законом України від 19 вересня 2013 року «Про Митний тариф України».

Закликала представників громадськості надавати конкретні пропозиції та факти стосовно пост-аудиту для подальшого їх врахування в роботі.

Деревцов С.І., який уточнив статистику оскаржуваних податкових повідомлень-рішень та підтримав пропозицію скасування справляння судового збору при розгляді податкових спорів як спорів немайнового характеру. Запропонував співпрацю з цього питання.

Агарков І.Ю. звернув увагу, що більшість висновків митного пост-аудиту стосуються коду товарів та запропонував узгоджувати висновки аудиту з відділом класифікації ДФС.

Рубан Н.І. запевнила, що такі питання узгоджуються з відповідним підрозділом ДФС.

 

Олексієнко Д.В. подякував в.о. Голови ДФС Продану М.В. за відкритість до діалогу з представниками громадськості та запропонував членам Громадської ради взяти зазначену інформацію до уваги.

 

ГОЛОСУВАЛИ:  

„за” – 63;

„проти” – 0;

„утрималися” – 0

 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: 

Інформацію взяти до уваги.

 

З питання 2 Порядку денного

 

СЛУХАЛИ:  

Шевцову Т.С., яка поінформувала присутніх про роботу Податкового комітету Громадської ради при ДФС та запропонувала затвердити такі рішення Комітету:

стосовно проблемних питань щодо практичного застосування п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, а саме оподаткування ПДВ операцій із програмною продукцією, зокремаоподаткування операцій, пов’язаних зон-лайн сервісами та інтернет сайтами, продажем програмної продукції разом з обладнанням, з постачанням технічної підтримки та оновлення, доповнення та розширення функціоналу програмної продукції – направити пропозиції Громадської ради при ДФС до Експертної ради при Міністерстві фінансів України для підготовки узагальнюючої податкової консультації з питання практичного застосування п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та направити відповідну інформацію ДФС для врахування;

стосовно застосування положень Міжнародних стандартів фінансової звітності для цілей податкового обліку – звернутись до Міністерства фінансів України і Експертної ради при Міністерстві фінансів України з проханням надати роз’яснення стосовно питань, пов’язаних з переходом на Міжнародні стандарти фінансової звітності відповідно до вимог ст.121 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та направити відповідну інформацію ДФС для врахування;

стосовно питань податково-перевірочної практики, адміністративного та судового оскарження результатів податкових перевірок – звернутись до ДФС з проханням оприлюднювати на сайті ДФС інформацію про суперечливі судові рішення щодо аналогічних справ; вийти з ініціативою проведення засідання «круглого столу» із залученням представників ДФС, Міністерства фінансів України, суддів для обговорення суперечностей в сучасній судовій практиці;звернутись до ДФС з проханням оприлюднити узагальнюючу статистику та узагальнюючу проблематику питань за підсумками розгляду скарг.

Також зазначила, що наказ ДФС від 22.03.2018 № 144«Про затвердження Порядку формування територіальними органами та структурними підрозділами ДФС переліку ризикових платників податків, Рішення про врахування/неврахування Таблиці даних платника податків, Рішення про неврахування Таблиці даних платника податків» надано на реєстрацію до Міністерства юстиції України

 

Олексієнко Д.В.поставив на голосування затвердження озвучених  рішень Податкового комітету Громадської ради при ДФС.

 

ГОЛОСУВАЛИ:  

„за” – 63;

„проти” – 0;

„утрималися” – 0

 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ:  

Направити пропозиції Громадської ради при ДФС до Експертної ради при Міністерстві фінансів України для підготовки узагальнюючої податкової консультації з питання практичного застосування п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та направити відповідну інформацію ДФС для врахування;

звернутись до Міністерства фінансів України і Експертної ради при Міністерстві фінансів України з проханням надати роз’яснення стосовно питань, пов’язаних з переходом на Міжнародні стандарти фінансової звітності відповідно до вимог ст.121 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та направити відповідну інформацію ДФС для врахування;

звернутись до ДФС з проханням оприлюднювати на сайті ДФС інформацію про суперечливі судові рішення щодо аналогічних справ; вийти з ініціативою проведення засідання «круглого столу» із залученням представників ДФС, Міністерства фінансів України, суддів для обговорення суперечностей в сучасній судовій практиці;звернутись до ДФС з проханням оприлюднити узагальнюючу статистику та узагальнюючу проблематику питань за підсумками розгляду скарг.

 

З питання 3 Порядку денного

 

СЛУХАЛИ:  

Ляденко І.Г., яка повідомила про діяльність Митного комітету Громадської ради та запропонувала затвердити такі рішення Комітету:

продовжити роботу над розробкою пропозицій до реалізації Стратегічних ініціатив розвитку ДФС до 2020 року за митним напрямом;

доопрацьовувати проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження порядку відкриття та функціонування вантажного митного комплексу» шляхом створення відповідної робочої групи, до якої включити від Громадської ради при ДФС України – Ізотова С.В., Могоричєва Б.З. та Богомолова А. і від Громадської ради при Міністерстві фінансів України Тищенко А. (за згодою);

надати пропозиції ДФС щодо скасування застарілих норм та листів стосовно порядку перевезення і переміщення консолідованих вантажів, які видавалися до 2014 року та стали неактуальними у зв'язку із змінами у законодавстві;

узагальнити існуючі проблеми нормативного врегулювання принципу «єдиного вікна» та надати свої пропозиції щодо їх вирішення;

підтримати участь представників Громадської ради при ДФС у заході, який планується провести в Кабінеті Міністрів України для обговорення питань реалізації  принципу «єдиного вікна» за участі представників правоохоронних органів, інших служб, громадськості та бізнесу.

 

Олексієнко Д.В.поставив на голосування озвучені рішення Митного комітету.

 

ГОЛОСУВАЛИ:  

„за” – 63;

„проти” – 0;

„утрималися” – 0

 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ:  

Затвердити рішення Митного комітету Громадської ради при ДФС:

продовжити роботу над розробкою пропозицій до реалізації Стратегічних ініціатив розвитку ДФС до 2020 року за митним напрямом;

доопрацьовувати проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження порядку відкриття та функціонування вантажного митного комплексу» шляхом створення відповідної робочої групи, до якої включити від Громадської ради при ДФС України – Ізотова С.В., Могоричєва Б.З. та Богомолова А. і від Громадської ради при Міністерстві фінансів України Тищенко А. (за згодою);

надати пропозиції ДФС щодо скасування застарілих норм та листів стосовно порядку перевезення і переміщення консолідованих вантажів, які видавалися до 2014 року та стали неактуальними у зв'язку із змінами у законодавстві;

узагальнити існуючі проблеми нормативного врегулювання принципу «єдиного вікна» та надати свої пропозиції щодо їх вирішення;

підтримати участь представників Громадської ради при ДФС у заході, який планується провести в Кабінеті Міністрів України для обговорення питань реалізації  принципу «єдиного вікна» за участі представників правоохоронних органів, інших служб, громадськості та бізнесу.

 

 

З питання 4 Порядку денного

 

СЛУХАЛИ:  

Тишківського В.Т., який поінформував присутніх,що основними чинниками, які породжують корупційні прояви в діяльності ДФС під час реалізації державної політики у сфері державної митної справи, а також контролю за надходженням до бюджетів митних платежів є недостатній рівень доброчесності окремих працівників; недосконалість певних митних процедур та наявність дискреційних повноважень; невідповідність рівня оплати праці та соціального забезпечення працівників органів доходів і зборів, а також толерантне ставлення громадян до корупції та її сприйняття як засобу досягнення необхідного особистого результату.

Основними шляхами в напрямку усунення чинників, які породжують корупційні прояви, є насамперед удосконалення нормативно-правової бази, забезпечення прозорості діяльності, а також широке впровадження відповідних технічних засобів митного контролю; вжиття активних профілактичних заходів та заходів направлених на протидію корупції, зокрема з метою забезпечення принципу «невідворотності» покарання; боротьба з економічною злочинністю та легалізацією коштів, одержаних злочинним шляхом.

Важливим елементом в питаннях протидії чинникам, які породжують корупційні прояви в митній сфері, є підвищення правосвідомості громадян та створення у суспільстві атмосфери нетерпимості корупції. Адже корупція це взаємовигідний процес коли «корупціонер» отримує вигоду у вигляді матеріальних (не матеріальних) благ, а суб’єкт який передає таку вигоду – можливість ухилитись від сплати обов’язкових платежів, уникнення відповідальності. 

Зазначив про відкритість процесу боротьби з корупцією та закликав представників громадськості надавати за наявності інформацію та матеріали для опрацювання та прийняття відповідних заходів.

 

Олексієнко Д.В. запропонував взяти зазначену інформацію до уваги.

 

ГОЛОСУВАЛИ:  

„за” – 63;

„проти” – 0;

„утрималися” – 0

 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: 

Інформацію взяти до уваги.

 

З питання 5 Порядку денного

 

СЛУХАЛИ:  

Машлятіну Т.Д. (заступник голови Центральної Ради Всеукраїнської професійної спілки працівників органів ДФС), яка розповіла, що для представництва та захисту інтересів працівників ДФС  20 років тому була утворена галузева профспілка, яка на сьогодні об’єднує 28 тисяч членів профспілки, що складає 87 % від загальної кількості працюючих.

Соціально-трудові відносини працівників з роботодавцем регулюються положеннями Галузевої угоди та колективних договорів, профспілка здійснює контроль за їх виконанням.Опікується питаннями організації медобслуговування, оздоровлення, проведення спортивних та культурних заходів.З кожним роком зростає необхідність надання профспілкою фінансової допомоги на лікування.Наголосила, що профспілка в межах компетенції відкрита до обговорення питань, які потребують вирішення.      

 

Олексієнко Д.В. запропонував взяти зазначену інформацію до уваги.

 

ГОЛОСУВАЛИ:  

„за” – 63;

„проти” – 0;

„утрималися” – 0

 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ: 

Інформацію взяти до уваги. 

 

 

З питання 6 Порядку денного

 

СЛУХАЛИ: 

Олексієнка Д.В., який зазначив, що відповідно до п. 8 Типового Положення про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, Раді міністрів АР Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській, районній, районній у мм. Києві та Севастополі державній адміністрації, затвердженого постановою КМУ від 3 листопада 2010 р. № 996 зі змінами,  якщо   при   органі   вже   утворена  громадська  рада  і її повноваження не були припинені достроково, то ініціативна група утворюється  органом  не  пізніше  ніж  за  60 календарних днів до закінчення її повноважень. У  такому  разі кількісний та персональний склад ініціативної групи орган затверджує з урахуванням пропозицій громадської ради. Склад Громадської ради при ДФС було затверджено 03 листопада 2016 року.Строк повноважень складу Громадської ради – 2 роки.На засіданні Правління Громадської ради при ДФС прийнято рішення рекомендувати Громадській раді при ДФС делегувати до складу ініціативної групи з підготовки установчих зборів членів Правління Громадської ради. Також поступили пропозиції від ВГО «Асоціація платників податків України» включити до складу ініціативної групи Гривнак К.Б. та члена Громадської ради
Усенко А.І.

Поставив на голосування питання делегування до складу ініціативної групи з підготовки установчих зборів від Громадської ради при ДФС Олексієнка Д.В., Косарчука В.П., Дроговоз Ю.С., Платонова О.І., Шевцову Т.С., Проніну В.І., Богданову О.С., Вдовіну Г.В., Агаркова І.Ю., Головко Л.І., Гривнак К.Б., Усенко А.І.

 

ГОЛОСУВАЛИ: 

„за” – 63;

„проти” – 0;

„утрималися” – 0

 

Рішення прийнято.

 

ВИРІШИЛИ:  

Делегування до складу ініціативної групи з підготовки установчих зборів від Громадської ради при ДФС Олексієнка Д.В., Косарчука В.П., Дроговоз Ю.С., Платонова О.І., Шевцову Т.С., Проніну В.І., Богданову О.С., Вдовіну Г.В., Агаркова І.Ю., Головко Л.І., Гривнак К.Б., Усенка А.І. 

 

 

З питання 7 Порядку денного

 

СЛУХАЛИ:  

Олексієнка Д.В.,який зазначив, що протягом засідання питання до розгляду в пункті «Різне» не поступили. 

Олексієнко Д.В. підбив підсумки та закрив засідання.

 

  

Голова  Громадської ради
при ДФС України                                   Д.В. Олексієнко

 

 

Секретар  Громадської ради
при ДФС України                                                В.П. Косарчук