Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Завдання і функції

Основними завданнями Департаменту аудиту є:

- здійснення контролю за дотриманням податкового і митного законодавства, законодавства щодо трансфертного ціноутворення та іншого  законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДФС;

- проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю;

- організація проведення перевірок щодо дотримання встановлених законом строків здійснення розрахунків в іноземній валюті, готівкових розрахунків та наявності ліцензій;

- проведення контрольних розрахункових операцій до початку перевірки платника податків щодо дотримання ним порядку проведення готівкових розрахунків та застосування реєстраторів розрахункових операцій;

- здійснення контролю за дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, за наявністю торгових патентів.

Департамент виконує такі основні функції:

- аналітично-інформаційне забезпечення контрольно-перевірочної роботи;

- здійснення контролю за дотриманням законодавства України з питань державної митної справи у частині своєчасності, достовiрностi, повноти нарахування та сплати митних платежів шляхом організації та проведення документальних перевірок платників податків;

- аналіз та управління ризиками з метою визначення форм та обсягів митного та податкового контролю у частині здійснення контрольно-перевірочних заходів;

- організація роботи з ризиками несплати податків для формування плану-графіка проведення планових документальних перевірок суб’єктів господарювання;

- організація та координація роботи територіальних органів ДФС щодо складання та виконання плану-графіка проведення планових документальних перевірок платників податків;

- організація проведення документальних перевірок юридичних осіб;

- організація проведення фактичних перевірок платників податків;

- організація контролю за валютними операціями, своєчасністю проведення розрахунків та оподаткуванням у сфері ЗЕД, за дотриманням законодавства України;

- ведення Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

- організація контролю за отриманням та цільовим використанням гуманітарної допомоги, у частині: організація та координація роботи територіальних органів ДФС із забезпечення контролю за цільовим використанням гуманітарної допомоги під час проведення перевірок;

- податковий контроль за трансфертним ціноутворенням, у частині: організація та проведення перевірок платників податків з питань повноти нарахування і сплати податків під час здійснення контрольованих операцій та участь у організації проведення процедури узгодження цін у контрольованих операціях;

- застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, та за результатами проведення перевірок платників податків;

- організація та контроль за наданням адміністративних послуг, у частині ведення Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

- підготовка пропозицій щодо удосконалення законодавчих актів, актів Президента України, Кабміну та розробка проектів законів України, актів Президента України, Кабміну, що належать до сфери діяльності ДФС;

- підготовка пропозицій щодо удосконалення нормативно-правових актів міністерств, розробка проектів наказів Мінфіну щодо затвердження порядків, інструкцій, положень, форм розрахунків, звітів, декларацій, інших документів з питань, що належать до компетенції ДФС, та проектів наказів ДФС;

- забезпечення розгляду запитів та звернень народних депутатів України.