Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Завдання і функції

Основні завдання Департаменту 

здійснення обліку платників податків та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, осіб, які здійснюють операції з товарами, що перебувають під митним контролем, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням, організація реєстрації платників ПДВ, платників акцизного податку з реалізації пального;

здійснення формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, Єдиного реєстру податкових накладних, інших реєстрів, банків та баз даних в межах повноважень Департаменту, а також забезпечення ведення реєстру страхувальників;

розробка форм документів з питань реєстрації та обліку платників, доступу до публічної інформації, розгляду звернень громадян, надання адміністративних послуг та інших питань відповідно до компетенції Департаменту;

організація ведення обліку технічних засобів фіксування проведення готівкових розрахунків;

організація обліку повідомлень фінансових установ про відкриття / закриття рахунків платників податків та надання повідомлень до фінансових установ про взяття рахунків на облік у ДФС в порядку, установленому Податковим кодексом України;

організація розгляду звернень громадян та юридичних осіб з питань, пов'язаних з діяльністю ДФС;

здійснення розгляду звернень громадян та юридичних осіб з питань, що відносяться до компетенції Департаменту;

забезпечення доступу до публічної інформації;

організація робіт з приймання звітності;

організація впровадження електронних сервісів для суб'єктів господарювання;

організація взаємодії та здійснення обміну інформацією з органами державної влади;

методичне супроводження надання адміністративних послуг, консультацій та діяльності центрів обслуговування платників;

організація та контроль за наданням адміністративних послуг;

організація особистого прийому громадян посадовими особами ДФС та розгляду звернень громадян;

організація діловодства та контроль з розгляду звернень громадян, фізичних осіб - підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та запитів на отримання публічної інформації;

організація роботи з опрацювання звернень платників податків засобами зв’язку щодо стану обробки звітності, реєстрації податкових накладних та інших електронних сервісів.

Основні функції Департаменту 

1. Організація і контроль за реєстрацією та обліком платників податків.

2. Реєстрація фізичних осіб – платників податків, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

3. Організація реєстрації платників ПДВ.

4. Організація реєстрації платників акцизного податку з реалізації пального.

5. Організація та контроль за обліком об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням.

6. Організація міжвідомчої взаємодії із суб’єктами інформаційних відносин щодо інформації про платників податків, об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням.

7. Організація та контроль за обліком рахунків платників податків.

8. Організація і контроль за реєстрацією та обліком реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок.

9. Організація обліку осіб, які здійснюють операції з товарами.

10. Організація обліку платників єдиного внеску.

11. Організація та контроль за наданням адміністративних послуг.

12. Організація робіт із приймання та комп’ютерної обробки податкової та іншої звітності.

13. Приймання податкової, фінансової та іншої звітності засобами телекомунікацій.

14. Організація та контроль за впровадженням електронних сервісів для платників.

15. Ведення Єдиного реєстру податкових накладних.

16. Ведення реєстру страхувальників.

17. Ведення Реєстру волонтерів антитерористичної операції.

18. Ведення Єдиного реєстру акцизних накладних.

19. Організація роботи, пов'язаної із захистом персональних даних при їх обробці, відповідно до законодавства.

20. Організація роботи з опрацювання звернень платників податків засобами зв’язку щодо стану обробки звітності, реєстрації податкових накладних та інших електронних сервісів.

21. Організація роботи з інформацією, що надійшла під час проведення „прямої” телефонної лінії Кабміну.

22. Методичне супроводження надання адміністративних послуг, консультацій та діяльності Центрів обслуговування платників.

23. Організація особистого прийому громадян посадовими особами ДФС та розгляду звернень громадян.

24. Забезпечення доступу до публічної інформації.

25. Організація діловодства та контроль за розглядом звернень громадян, фізичних осіб – підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та запитів на отримання публічної інформації.

26. Організація функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість в частині організації робіт щодо формування реєстру платників ПДВ для відкриття платникам податку рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ та реєстру про анулювання реєстрації платників ПДВ для закриття електронних рахунків.

27. Інформаційний обмін із зовнішніми організаціями та інформаційне забезпечення ДФС та її територіальних органів в частині підготовки та надання інформації зовнішнім організаціям згідно з чинним законодавством відповідно до запитів структурних підрозділів ДФС.

28. Перегляд рішень територіальних органів ДФС під час проведення процедури адміністративного оскарження в межах компетенції Департаменту.

29. Підготовка пропозицій щодо удосконалення законодавчих актів, актів Президента України, Кабміну та розробка проектів законів України, актів Президента України, Кабміну з питань обліку платників податків, міжвідомчого обміну інформацією, надання адміністративних послуг, організації доступу до публічної інформації та з питань організації роботи зі зверненнями громадян тощо.

30. Підготовка пропозицій щодо вдосконалення нормативно-правових актів міністерств, розробка проектів наказів Мінфіну та проектів наказів ДФС з питань:

обліку платників податків та єдиного внеску, осіб, які здійснюють операції з товарами, що перебувають під митним контролем, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням, обліку технічних засобів фіксування проведення готівкових розрахунків, обліку рахунків платників податків, реєстрації платників ПДВ;

формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, Єдиного реєстру податкових накладних, Єдиного реєстру акцизних накладних, реєстру платників ПДВ, реєстру волонтерів, реєстру страхувальників та інших реєстрів, банків та баз даних у межах компетенції структурного підрозділу;

організації взаємодії та здійснення обміну інформацією з органами державної влади;

приймання звітності та впровадження електронних сервісів для суб'єктів господарювання;

надання адміністративних послуг та діяльності ЦОП;

організації доступу до публічної інформації та з питань організації роботи зі зверненнями громадян.

31.Забезпечення розгляду запитів та звернень народних депутатів України в межах компетенції Департаменту.

32. Інші функції.