Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Порядок перенесення граничних термінів сплати розстрочених грошових зобов’язань (податкового боргу) за межі поточного бюджетного року

01.09.2016

Статтею 100 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) визначено дві окремі процедури надання розстрочок (відстрочок) – у межах бюджетного року та за межі бюджетного року.

Пунктом 100.9 статті 100 Кодексу визначено, що рішення про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань чи податкового боргу щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, приймається керівником (заступником керівника) центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, про що повідомляється центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики.

Відповідно до п.4.10 Порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.10.2013 № 574, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31.10.2012 за №1853/24385 (далі – Порядок), у період дії розстрочення (відстрочення) платник має право порушувати перед органом ДФС питання про перенесення термінів сплати частки розстроченої (відстроченої) суми у разі виникнення тимчасових фінансових або інших ускладнень з незалежних від нього причин.

Однак у разі перенесення термінів сплати частки розстрочених (відстрочених) сум на строк, що виходить за межі бюджетного року, відповідне рішення приймається з дотриманням вимог пункту 2.3 розділу II Порядку.

Відповідно до п. 2.3 Порядку рішення про розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу) щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, приймається керівником (заступником керівника) ДФС, про що повідомляється Міністерство фінансів України.

Отже, перенесення раніше визначених термінів сплати розстрочок (відстрочок) за межі бюджетного року має здійснюватися виключно у рамках процедури розстрочення (відстрочення) за межі бюджетного року. 

Враховуючи зазначене, чергові терміни сплати розстрочок можуть бути перенесені за межі бюджетного року виключно за тими розстрочками, що надавалися платникам податків на рівні ДФС і були оформлені на терміни, що виходять за межі бюджетного року.

При цьому, якщо рішення про розстрочення не приймалося на термін, що виходить за межі бюджетного року, то і процедура перенесення термінів сплати здійснюється за звичайною процедурою.