Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи вважаєте Ви, що набори даних у формі відкритих даних є більш зручним способом отримання інформації чим надсилання письмових запитів?

Інформація щодо отримання інформаційних послуг засобами телефонного зв’язку

Інформація щодо отримання інформаційних послуг засобами телефонного зв’язку

Шановні суб’єкти господарювання та громадяни!

Ви маєте можливість отримати інформаційно-довідкові послуги  в режимі оn – line та надати усні звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та інформацію на сервіс «Пульс» і про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України «Про очищення влади»  зателефонувавши до Контакт-центру за номером телефону:

0 800 501 007

(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку)

Для зручності отримання інформаційних послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку послуг за допомогою автовідповідача телефонний апарат має працювати в тоновому режимі набору номера.

Тоновий режим набору номера означає, що при натисканні будь-якої кнопки на телефонному апараті в слухавці має звучати короткий мелодійний гудок. Звучання при наборі номера характерного „клацання” означає, що телефонний апарат працює у режимі імпульсного набору номерів.

Для переведення телефонного апарату в тоновий режим необхідно натиснути кнопку [*] - зірочка або перевести перемикач на корпусі телефону/на слухавці у положення «Tone» (Тон).

Якщо зазначені дії не дали результату, необхідно ознайомитись з інструкцією користування телефонним апаратом.

Мобільні телефони переводити в тоновий режим не потрібно.

У дискових телефонних апаратах відсутня можливість тонового набору номера.

Інформація, яка надається за допомогою автовідповідача, систематизована за напрямками:

Кнопка 0 - отримання інформації з питань стану обробки електронної звітності та опрацювання файлів запитів про доходи для призначення субсидій;

Кнопка 1 – отримання інформаційно-довідкових послуг;

Кнопка 2  - скасування у телефонному режимі посиленого сертифікату або отримання консультації  щодо електронного цифрового підпису;

 Кнопка 3 – залишити усне звернення громадян, відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

Кнопка 4  - залишити інформацію на сервіс  «Пульс»;

Кнопка 5 - залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади»;

Кнопка 6 - залишити повідомлення працівниками ДФС про порушення вимог ЗУ «Про запобігання корупції» іншою особою ДФС;

Кнопка 7– довідкова інформація щодо самостійного пошуку відповідей на запитання у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі та електронної адреси, на яку можна надіслати запитання.

Інформаційно-довідкові послуги надаються з 8:00 до 20:00 (крім суботи та неділі) 

Для зручності отримання інформаційно-довідкових  послуг за телефоном та можливості вибору бажаного напрямку консультацій за допомогою автовідповідача інформація систематизована за тематиками:

Кнопка 1 – податок на додану вартість;

Кнопка 2 – податок на прибуток;

Кнопка 3 – податок на доходи фізичних осіб, військовий збір, єдиний соціальний внесок;

Кнопка 4 – плата за землю, акцизний податок, державне мито, податковий борг, ЗЕД;

Кнопка 5 – спрощена система, податок на нерухоме майно, РРО та готівкові розрахунки, інші місцеві податки і збори;

Кнопка 6 – екологічний податок, рентні плати, облік платників;

Кнопка 7 – загальні питання, права і обов’язки, відповідальність, переміщення товарів  в/з зони АТО;

Кнопка 8 – митна справа;

Шановні платники податків, Ви можете скористатися послугою «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо». Для отримання відповіді на запитання щодо оподаткування, крім технічних питань, які виникають при поданні звітності в електронному вигляді та реєстрації податкових накладних, Вам обов’язково необхідно залишити інформацію в наступній послідовності: код та номер стаціонарного телефону і чітко сформулювати запитання.

У випадку недостатньої інформації, працівники Контакт-центру ДФС не матимуть змоги Вам зателефонувати.

Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13