Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2018 по 30.06.2018

Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – Закон), Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 із змінами, та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 із змінами.

Протягом І півріччя 2018 року до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) надійшло 11 звернень громадян, з яких: 5 звернень надійшли засобами поштового зв’язку, 3 – телефонного зв’язку; 2 – електронною поштою; 1 – через уповноважену особу.

Переважна більшість заявників з різних регіонів України звертались з питань щодо отримання послуг електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДФС (7 звернень або 64% від загальної кількості звернень).

У порівнянні з І півріччям 2017 року кількість звернень громадян зменшилась у двічі (2017 рік – 23 звернення).

У зверненнях громадян, які надходили у звітному періоді, порушувались питання стосовно:

- фінансової, податкової, митної політики та інших питань, що належать до компетенції ДФС – 7 звернень (64 %);

- діяльності органів виконавчої влади – 3 (27%), а саме: оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС (2 звернення) та недоліків у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій (1 звернення). Жодна скарга не підтвердилась;

- праці і заробітної плати – 1 звернення (9 %);

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають у м. Києві (7 звернень), Дніпропетровській, Запорізькій, Сумській та Черкаській областях (по 1 зверненню відповідно).

Слід зазначити, що протягом І півріччя 2018 року до ІДД ДФС надійшло 1 (9 %) дублетне звернення. Неодноразових та повторних звернень громадян до ІДД ДФС не надходило.

За соціальним станом заявників: 1 звернення (9 %) надійшло від пенсіонера, за 10 зверненнями (91 %) соціальний стан заявників не визначено.

За категоріями заявників: 1 звернення (9 %) надійшло від інваліда ІІ групи, в 10 зверненнях (91 %) категорію не визначено.

Протягом звітного періоду всі отримані звернення розглянуті ІДД ДФС з дотриманням термінів, визначених ст. 20 Закону.

За результатами розгляду 9 (82 %) звернень, у т.ч. 2 скарг, були надані відповіді з аргументованими роз’ясненнями. По решті, 2 (18 %) анонімним зверненням, які не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 Закону, інформацію взято до уваги.

Для забезпечення інформування широкого кола громадян «Графік особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Інформаційно-довідкового департаменту ДФС» оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі ІДД ДФС.

Протягом поточного періоду 2018 року громадяни не звертались на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС.

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до ДФС, керівництвом ІДД ДФС приділяється значна увага вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян, та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, а саме:

аналізуються питання, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення.

обговорюється стан виконавської дисципліни із виконання контрольних доручень усіх рівнів, у т.ч. щодо розгляду звернень громадян, на виробничих нарадах ІДД ДФС (протягом звітного періоду питання обговорювалось на 4 виробничих нарадах);

розміщуються щоквартально на офіційному веб-порталі ДФС узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ІДД ДФС.