Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2017 по 31.12.2017

Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, із змінами.

Протягом 2017 року до ІДД ДФС надійшло 41 звернення громадян, з яких: 15 звернень надійшли засобами поштового зв’язку, 9 – електронною поштою;
12 – засобами телефонного зв’язку; 5 – через уповноважену особу.

У порівнянні з 2016 роком кількість звернень громадян збільшилась на 14 звернень (2016 рік – 27 звернень).

У зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

- фінансової, податкової та митної політики – 26 звернень (64 %);

- праці і заробітної плати – 2 звернення (5 %);

- діяльності органів виконавчої влади, а саме: оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС – 10 звернень (24 %);

- недоліків у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій – 3 звернення (7 %).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають у м. Києві (17 звернень), Львівській (7 звернень), Київській, Закарпатській (по 3 звернення), Волинській (2 звернення), Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Одеській, Тернопільській, Херсонській, Черкаській та Чернігівській областях
(по 1 зверненню).

Слід зазначити, що у 2017 році до ІДД ДФС надійшло 1 (2 %) – повторне звернення, 2 (5 %) – неодноразових звернення, дублетних звернень від громадян не надходило.

Також, до ІДД ДФС надійшло одне колективне звернення, в якому 8 громадян порушували питання щодо отримання послуг електронного цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС.

За соціальним станом заявників: 5 звернень (11 %) надійшло від директора комерційного підприємства, 4 звернення (8 %) – від державних службовців, 3 звернення (6 %) – від пенсіонерів, 2 звернення (4 %) – від робітників, 1 звернення (2 %) – від підприємця; 1 звернення (2 %) – від безробітного, 1 звернення (2 %) – від колишнього працівника ДФС, 31 звернення (65 %) – соціальний стан заявників не визначено.

За категоріями заявників: 1 звернення (2 %) – надійшло від учасника бойових дій, 47 звернень (98 %) – категорія не визначена.

Станом на 31.12.2017 всі отримані звернення розглянуті ІДД ДФС з дотриманням термінів визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

За результатами розгляду звернень: на 39 (95 %), у т.ч. 13 скарг (жодна із них не підтвердилась), були надані відповіді з аргументованими роз’ясненнями, 2 (5 %) – питання заявників вирішено позитивно.

Особистий прийом громадян керівництвом та посадовими особами ІДД ДФС проводиться згідно з «Графіком особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Інформаційно-довідкового департаменту ДФС», який оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі ІДД ДФС для забезпечення інформування громадян.

У 2017 році на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС звернулась громадянка з м. Києва для отримання роз’яснень стосовно вивезення товарів за межі митної території України. Під час особистого прийому громадянці надано вичерпні роз’яснення із зазначеного питання.

Повторно на особистий прийом до керівництва та посадових особі ІДД ДФС у 2017 році громадяни не зверталися.

Особлива увага керівництва ІДД ДФС при розгляді звернень громадян постійно приділяється забезпеченню повноти розкриття суті запитань заявників, своєчасності та якості надання відповідей на звернення.

ІДД ДФС систематично проводить аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення.

З метою підвищення фахового рівня працівників, у структурних підрозділах ІДД ДФС протягом 2017 року проводились професійні навчання з питань вивчення вимог законодавства, що регламентує порядок роботи зі зверненнями громадян.