Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2018 по 30.03.2018

Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 із змінами та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, із змінами.

Протягом І кварталу 2018 року до ІДД ДФС надійшло 6 звернень громадян, з яких: 2 – звернення надійшли засобами поштового зв’язку, 2 – електронною поштою; 1 – засобами телефонного зв’язку; 1 – через уповноважену особу.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (11 звернень) кількість звернень громадян зменшилась майже у двічі.

У зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

- фінансової, податкової та митної політики – 3 звернення (49 %);

- праці і заробітної плати – 1 звернення (17 %);

- діяльності органів виконавчої влади, а саме: оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС – 1 звернення (17 %) та незадоволення відповіддю на запити про отримання публічної інформації – 1 звернення (17 %).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають у м. Києві (4 звернення), Черкаській та Чернігівській областях (по 1 зверненню).

Слід зазначити, що у звітному періоді 2018 року до ІДД ДФС надійшло 2 (33 %) – анонімних звернення.

Неодноразових, дублетних або колективних звернень від громадян не надходило.

За соціальним станом заявників: 1 звернення (17 %) надійшло від пенсіонера, 5 звернень (83 %) – соціальний стан заявників не визначено.

За категоріями заявників: 1 звернення (17 %) – надійшло від інваліда ІІ групи, 5 звернень (83 %) – категорія не визначена.

Станом на 30.03.2018 на 3 звернення були надані роз’яснення у термін та з дотриманням вимог визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами та доповненнями, 1 звернення перебуває на розгляді.

Особистий прийом громадян керівництвом та посадовими особами ІДД ДФС здійснюється за «Графіком особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Інформаційно-довідкового департаменту ДФС», який оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі ІДД ДФС для забезпечення інформування громадян.

У І кварталі 2018 року громадяни не зверталися на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС.

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян в ІДД ДФС приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на її удосконалення.