Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Завдання і функції

Основні завдання Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

 

надання фізичним та юридичним особам консультацій з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, за допомогою Бази знань, розміщеної в Інформаційній системі ІДД ДФС;

надання фізичним та юридичним особам інформаційно-довідкових послуг з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, за допомогою Бази знань та інших офіційних джерел інформації;

інформування фізичних та юридичних осіб про зміни та доповнення, внесені до нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи, сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

формування та підтримка в актуальному стані Бази знань;

наповнення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (далі – ЗІР), розміщеного на офіційному веб-порталі ДФС, та підтримка його в актуальному стані;

організація роботи сервісу ДФС «Пульс»;

організація роботи та надання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам на всій території України;

організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» (далі – УКЦ);

ведення єдиної бази індивідуальних податкових консультацій, забезпечення оприлюднення на офіційному веб-порталі ДФС реєстру індивідуальних податкових консультацій та його оновлення. 

 

Основні функції Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

 

1. Надання інформаційно-довідкових послуг та консультацій. 

2. Організація роботи з надання послуг ЕЦП. 

3. Організація роботи сервісу ДФС «Пульс». 

4. Організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр». 

5. Надання консультацій з питань податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску, з питань державної митної справи та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДФС, в частині:

ведення єдиної бази індивідуальних податкових консультацій;

забезпечення оприлюднення на офіційному веб-порталі ДФС реєстру індивідуальних податкових консультацій, його оновлення після отримання від структурних підрозділів ДФС. 

6. Приймання та реєстрація кореспонденції, яка доставляється до ДФС особисто (крім кореспонденції з грифом «Для службового користування»). 

7. Забезпечення реєстрації усних запитів на отримання публічної інформації, прийнятих засобами телефонного зв’язку. 

8. Приймання та реєстрація в автоматизованій системі електронного документообігу усних звернень громадян, які надійшли засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДФС відповідно до Закону України від 2 жовтня 1996 року № № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами). 

9. Отримання від фізичних та юридичних осіб через Контакт-центр ДФС інформації про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VII «Про очищення влади» (із змінами). 

10. Здійснення інших повноважень, визначених законом.