Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2016 по 31.03.2016

Інформаційно-довідковий департамент ДФС (далі - ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271.

З початку 2016 року до ІДД ДФС надійшло 7 письмових звернень громадян. У порівнянні з відповідним періодом 2015 року кількість письмових звернень громадян залишилась без змін.

У письмових зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

фінансової, податкової та митної політики – 4 звернення (58 %), наприклад: громадянин з Дніпропетровської області звернувся з питанням щодо скорочення пунктів Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС) у зв’язку з чим у платників податків виникли певні незручності з поданням звітності, що призводить до негативного впливу на ведення господарської діяльності;

праці і заробітної плати – 1 звернення (14 %);

діяльності органів виконавчої влади, а саме: оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС – 2 звернення (28 %). Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість скарг збільшилась на дві одиниці (2015 рік – 0 скарг). Заявники скаржились на недосконале законодавство (на думку заявників) щодо порядку отримання послуг електронного цифрового підпису АЦСК ІДД ДФС. За результатом розгляду скарг жодна із них не підтвердилась. Заявникам надані відповіді з аргументованими роз’ясненнями.

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення з Дніпропетровської, Донецької, Кіровоградської, Харківської областей та м. Києва.

За соціальним станом авторів: 1 звернення (14 %) надійшло від нотаріуса, 1 звернення (14 %) – від працівника комерційного підприємства, 1 звернення (14 %) – від працівника ІДД ДФС, 4 звернення (58 %) – соціальний стан авторів не визначено.

За категоріями авторів: 7 звернень (100 %) – категорія не визначена.

Слід зазначити, що з січня по березень 2016 року до ІДД ДФС не надходили повторні, неодноразові чи колективні звернення громадян.

За результатами розгляду: на 5 звернень (72 %), у т.ч. 2 скарги, були надані роз’яснення, 1 звернення вирішено позитивно (14 %) та 1 звернення (14 %) знаходиться на стадії розгляду.

Відповіді на звернення громадян надані ІДД ДФС з дотриманням термінів визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

В ІДД ДФС відпрацьована дієва система контролю за своєчасним розглядом звернень громадян. Інформація про стан виконавської дисципліни при розгляді звернень громадян серед іншого періодично розглядається на виробничих нарадах ІДД ДФС. Особлива увага приділяється забезпеченню постійного контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень громадян.