Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2015 по 31.12.2015

-

Інформаційно-довідковий департамент ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271.

Протягом 2015 року до ІДД ДФС надійшло 20 письмових звернень громадян, з яких 13 – стосовно фінансової, податкової та митної політики, 3 – щодо праці і заробітної плати та 4 – щодо діяльності органів виконавчої влади. Загальна кількість звернень включає 1 повторне звернення та 2 скарги на дії та бездіяльність посадових осіб територіальних органів ДФС.

У порівнянні з відповідним періодом 2014 року кількість звернень громадян зменшилась на 9 звернень або у 1,5 рази (20 проти 29).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення з Донецької, Закарпатської, Запорізької, Івано-Франківської, Київської, Миколаївської, Полтавської, Харківської, Херсонської, Черкаської областей та міста Києва.

За соціальним станом авторів: 7 звернень (або 35 відс.) отримано від підприємців, в 12 зверненнях (або 60 відс.) – соціальний стан не визначено,
1 звернення надійшло від пенсіонера (5 відс.).

За категоріями авторів: в 20 зверненнях (або 100 відс.) категорія не визначена.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян періодично розглядаються на виробничих нарадах ІДД ДФС. Особлива увага керівництва ІДД ДФС при розгляді звернень громадян приділяється забезпеченню повноти розкриття суті запитань заявників, своєчасності та якості надання відповідей на такі звернення.

З метою підвищення фахового рівня працівників ІДД ДФС систематично проводяться професійні навчання з питань вивчення вимог законодавства, що регламентує порядок роботи зі зверненнями громадян.