Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2016 по 30.06.2016

Інформаційно-довідковий департамент ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271.

З початку 2016 року до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) надійшло 15 письмових звернень громадян.

У письмових зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

отримання роз’яснень з питань фінансової, податкової та митної політики – 12 звернень (80 %), наприклад: громадянин з Кіровоградської області звернувся з питанням щодо оподаткування доходів у вигляді спадщини, отриманої фізичною особою, яка має податкову адресу (місцезнаходження) на території ВЕЗ «Крим», від члена сім’ї першого ступеня споріднення; громадянин з Львівської області звернувся з питанням щодо оподаткування податком на доходи фізичних осіб доходу фізичної особи - резидента від продажу земельної ділянки за цільовим призначенням - будівництво і обслуговування житлового будинку, господарських будівель та споруд, безпосередньо отриманої у власність в процесі приватизації, що перебувала у власності громадянина менше трьох років; громадянин з м. Києва звернувся з питанням щодо плати за землю, яка здається в оренду.

праці і заробітної плати (скорочення штатної чисельності працівників ІДД ДФС) – 1 звернення (7 %);

діяльності органів виконавчої влади, а саме: оскарження
дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів
ДФС – 2 звернення (13 %).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають в АР Крим, Дніпропетровській, Донецькій, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Харківській областях та м. Києві.

За соціальним станом авторів: 1 звернення (7 %) надійшло від нотаріуса, 1 звернення (7 %) – від працівника комерційного підприємства, 1 звернення (7 %) – від працівника ІДД ДФС, 1 звернення (7 %) – від фізичної особи - підприємця, 11 звернення (72 %) – соціальний стан авторів не визначено.

 

Слід зазначити, що із 15 звернень, отриманих ІДД ДФС, 2 звернення (13 %) були дублетні. Повторних, неодноразових чи колективних звернень громадян не надходило.

За результатами розгляду: на 14 звернень (93 %), у т.ч. 2 скарги, були надані роз’яснення, 1 звернення (7 %) перебуває на стадії розгляду.

Відповіді на звернення громадян надані ІДД ДФС з дотриманням термінів визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

 

Реалізуючи вимоги законодавчих актів, ІДД ДФС систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення стану роботи зі зверненнями громадян, в основі якої лежить, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до ІДД ДФС, а також проводяться професійні навчання працівників з питань застосування вимог законодавства, що регламентує порядок роботи зі зверненнями громадян.