Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2016 по 30.09.2016

Інформаційно-довідковий департамент ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керується Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393 «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271.

З початку 2016 року до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) надійшло 18 письмових звернень громадян. У порівнянні з відповідним періодом 2015 року кількість письмових звернень громадян збільшилась на 5 звернень (2015 рік – 13 звернень).

У письмових зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

отримання роз’яснень з питань фінансової, податкової та митної політики – 13 звернень (72,2 %);

праці і заробітної плати – 2 звернення (11,1 %);

діяльності органів виконавчої влади, а саме: оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС – 2 звернення (11,1 %), роз’яснень положень та змін у законодавстві – 1 звернення (5,6 %).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають в АР Крим, Дніпропетровській, Донецькій, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Харківській областях та м. Києві.

За соціальним станом авторів: 1 звернення (5,6 %) надійшло від нотаріуса, 1 звернення (5,6 %) – від працівника комерційного підприємства, 2 звернення (11,1 %) – від працівників ІДД ДФС, 1 звернення (5,6 %) – від фізичної особи - підприємця, 13 звернень (72,2 %) – соціальний стан авторів не визначено.

Слід зазначити, що з січня по вересень 2016 року до ІДД ДФС із
18 звернень надійшли 2 (11,1 %) дублетних звернення, а повторних, неодноразових чи колективних звернень громадян не надходило.

За результатами розгляду: на 18 звернень (100 %), у т.ч. 2 скарги, були надані роз’яснення.

Відповіді на звернення громадян надані ІДД ДФС з дотриманням термінів, визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян». 

Крім того, з початку 2016 року на особистий прийом громадян до посадових осіб ІДД ДФС звернулись 3 громадянина, з яких 2 (66,7 %) з питань щодо роз’яснення вимог законодавства та порядку надання послуг електронного цифрового підпису АЦСК ІДД ДФС та 1 (33,3 %) з питання роботи зовнішнього блоку кондиціонеру, який розташовано на 3 поверсі адміністративної будівлі ІДД ДФС.

Протягом поточного періоду 2016 року громадяни не зверталися повторно на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС. 

Враховуючи те, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до ДФС, керівництвом ІДД ДФС приділяється значна увага вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян, та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення проблемних питань, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, а саме:

проводиться навчання з працівниками ІДД ДФС з питань дотримання законодавства щодо організації роботи зі зверненнями громадян;

аналізуються щомісяця результати роботи зі зверненнями громадян;

обговорюється стан виконавської дисципліни із виконання контрольних доручень усіх рівнів, у т.ч. щодо розгляду звернень громадян на виробничих нарадах ІДД ДФС;

розміщуються щоквартально на офіційному веб-порталі ДФС узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ІДД ДФС.