Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2016 по 30.12.2016

Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, із змінами.

Протягом 2016 року до ІДД ДФС надійшло 27 письмових звернень громадян. У порівнянні з відповідним періодом 2015 року кількість письмових звернень громадян збільшилась на сім звернень (2015 рік – 20 звернень).

У письмових зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

отримання роз’яснень з питань фінансової, податкової, митної політики та інших питань, що належать до компетенції ІДД ДФС – 19 звернень (70 %), наприклад: громадяни з Харківської, Хмельницької та Черкаської областей звернулися з питанням щодо безкоштовного отримання послуг електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДФС;

праці і заробітної плати – 4 звернення (15%), наприклад: громадяни з Закарпатської області та міста Києва звернулися з питанням щодо працевлаштування та звільнення з ІДД ДФС;

діяльності органів виконавчої влади – 4 звернення (15%), з них: 3 звернення щодо оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС, 1 звернення щодо відповідей, які надаються ІДД ДФС.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість скарг збільшилась на одну одиницю (2015 рік – 2 скарги).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають в АР Крим, Дніпропетровській, Донецькій, Закарпатській, Київській, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Харківській, Хмельницькій та Черкаській областях та м. Києві.

За соціальним станом авторів: 3 звернення (11%) надійшло від державних службовців, 1 звернення (4%) – від нотаріуса, 1 звернення (4%) – від працівника комерційного підприємства, 1 звернення (4%) – від працівника ІДД ДФС, 1 звернення (4 %) – від фізичної особи - підприємця, 20 звернень (73%) – соціальний стан авторів не визначено.

 

За категоріями авторів: 27 звернень (100 %) – категорія не визначена.

Слід зазначити, що із 27 звернень 2 звернення (7%) були дублетні, 1 звернення (4%) – повторне. Неодноразових чи колективних звернень громадян не надходило.

За результатами розгляду: на 25 звернень (93%), у т.ч. 3 скарги, були надані роз’яснення, 2 звернення (7%) – вирішені позитивно.

Отримані звернення громадян розглянуті ІДД ДФС з дотриманням термінів, визначених Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами.

Також, у 2016 році на особистий прийом громадян до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС звернулись 3 громадянина, з яких 2 (67%) з питань щодо роз’яснення вимог законодавства та порядку надання послуг електронного цифрового підпису АЦСК ІДД ДФС та 1 (33%) з питання роботи зовнішнього блоку кондиціонеру, який розташовано на 3 поверсі адміністративної будівлі ІДД ДФС.

Протягом 2016 року громадяни не зверталися повторно на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС.

 

З метою поліпшення якості обслуговування платників податків, керівництвом ІДД ДФС приділяється значна увага вдосконаленню організації роботи з розгляду звернень громадян, та вжиттю заходів щодо позитивного та якісного вирішення питань, недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, а саме:

проводиться аналіз звернень та відповідей на них;

обговорюється на виробничих нарадах ІДД ДФС стан виконавської дисципліни із виконання контрольних доручень усіх рівнів;

проводиться навчання з працівниками ІДД ДФС з питань дотримання законодавства щодо організації роботи зі зверненнями громадян;

розміщуються щоквартально на офіційному веб-порталі ДФС узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ІДД ДФС.