Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2017 по 31.03.2017

 Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, із змінами.

За період з 01.01.2017 по 31.03.2017 року до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) надійшло 15 звернень громадян, з яких: 5 звернень надійшло засобами поштового зв’язку; 5 – електронною поштою та 5 – засобами телефонного зв'язку. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року кількість письмових звернень громадян збільшилась на 8 звернень (2016  рік – 7 звернень).

У зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

фінансової, податкової та митної політики – 8 звернень (53 %), наприклад: громадянин з міста Києва звернувся з пропозицію щодо механізму надання послуг електронного цифрового підпису адміністраторами реєстрації Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС);

діяльності органів виконавчої влади – 7 звернень (47 %).

Із загальної кількості звернень, які надійшли до ІДД ДФС, 7 звернень містили скарги щодо отримання послуг електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС, наприклад: громадянин з міста Києва скаржився, що у зв’язку із зменшенням чисельності адміністраторів реєстрації АЦСК ІДД ДФС утворюються черги при отриманні електронного цифрового підпису.

Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість скарг збільшилась на п’ять одиниць (2016 рік – 2 скарги).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення з Волинської, Запорізької, Київської, Луганської, Львівської, Херсонської областей та м. Києва.

За соціальним станом авторів: 2 звернення (13 %) – надійшло від державних службовців, 1 звернення (7 %) – від пенсіонера, 12 звернень (80 %) – соціальний стан авторів не визначено.

За категоріями авторів: 1 звернення (7 %) – надійшло від учасника бойових дій, 14 звернень (93 %) – категорія не визначена.

Слід зазначити, що з січня по березень 2017 року до ІДД ДФС надійшло 1 (7 %) – повторне звернення, 1 (7 %) – неодноразове звернення, дублетних чи колективних звернень громадян не надходило.

За результатами розгляду: на 11 звернень (73 %), у т.ч. 4 скарги (жодна із них не підтвердилась), були надані відповіді з аргументованими роз’ясненнями, 4 звернення (3 з яких скарги) (27 %) знаходиться на стадії розгляду.

Відповіді на звернення громадян надані ІДД ДФС з дотриманням термінів визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян періодично розглядаються на виробничих нарадах ІДД ДФС, узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ІДД ДФС щоквартально розміщуються на офіційному веб-порталі ДФС.