Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2017 по 30.06.2017

Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, із змінами.

Протягом 2017 року до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) надійшло 23 звернення громадян, з яких: 10 – звернень надійшли засобами поштового зв`язку; 6 – звернень надійшли електронною поштою; 7 – звернень надійшло засобами телефонного зв'язку. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року кількість звернень громадян збільшилась на 8 звернень (2016 рік – 15 звернень).

У зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

- фінансової, податкової та митної політики – 14 звернень (61 %);

- діяльності органів виконавчої влади, а саме: оскарження
дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів
ДФС – 8 скарг (35 %). Скарги стосувались отримання  послуг електронного цифрового підпису в АЦСК ІДД ДФС. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість скарг збільшилась на шість одиниць
(2016 рік – 2 скарги).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення з Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Закарпатської, Запорізької, Київської, Луганської, Львівської, Одеської, Тернопільської, Херсонської, Чернігівської областей та м. Києва.

За соціальним станом заявників: 4 звернення (17 %) – надійшло від державних службовців, 2 звернення (9 %) – від пенсіонерів, 2 звернення (9 %) – від робітників, 1 звернення (4 %) – від безробітного, 14 звернень (61 %) – соціальний стан заявників не визначено.

За категоріями заявників: 1 звернення (4 %) – надійшло від учасника бойових дій, 22 звернення (96 %) – категорія не визначена.

Слід зазначити, що з січня по червень 2017 року до ІДД ДФС надійшло
1 (4 %) – повторне звернення, 2 (9 %) – неодноразових звернення, дублетних чи колективних звернень від громадян не надходило.

За результатами розгляду: на 22 звернення (96 %), у т.ч. 8 скарг (жодна із них не підтвердилась), були надані відповіді з аргументованими роз’ясненнями, 1 звернення (4 %) було вирішено позитивно.

Відповіді на звернення громадян надані ІДД ДФС з дотриманням термінів визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

 

Також, у 2017 році на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС звернулася громадянка з міста Києва щодо отримання роз’яснення з питання вивезення товарів за межі митної території України.

Протягом поточного періоду 2017 року громадяни не зверталися повторно на особистий прийом до керівництва та посадових особі ІДД ДФС.

 В ІДД ДФС систематично здійснюється ряд заходів щодо підвищення стану роботи зі зверненнями громадян, в основі яких лежать, перш за все, уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до ІДД ДФС. Також вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення. Проводяться професійні навчання з питань вивчення вимог законодавства, що регламентує порядок роботи зі зверненнями громадян.

Крім того, на виконання пункту 4 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечується систематичне розміщення на офіційному веб-порталі ДФС узагальнених матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян посадовими особами ІДД ДФС.