Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2017 по 30.09.2017

Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян», із змінами, Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, із змінами та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271, із змінами.

За період з 01.01.2017 по 30.09.2017 до ІДД ДФС надійшло 27 звернень громадян, з яких: 10 звернень надійшли засобами поштового зв’язку; 7 – електронною поштою; 10 – засобами телефонного зв’язку. У порівнянні з відповідним періодом 2016 року кількість звернень громадян збільшилась на 9 звернень (2016 рік – 18 звернень) у зв’язку із збільшенням кількості звернень стосовно отриманих послуг в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДФС.

У зверненнях громадяни порушували питання стосовно:

- фінансової, податкової та митної політики – 15 звернень (56 %);

- праці і заробітної плати – 1 звернення (4 %);

- діяльності органів виконавчої влади, а саме: оскарження
дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС – 9 скарг (33 %);

- недоліків у роботі ДФС, його територіальних органів та підвідомчих установ і організацій – 2 звернення (7 %).

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення з Волинської, Дніпропетровської, Донецької, Закарпатської, Запорізької, Київської, Луганської, Львівської, Одеської, Тернопільської, Херсонської, Чернігівської областей та м. Києва.

За соціальним станом заявників: 4 звернення (15 %) – надійшло від державних службовців, 3 звернення (11 %) – від пенсіонерів, 2 звернення (7 %) – від робітників, 1 звернення (4 %) – від підприємця; 1 звернення (4 %) – від безробітного, 16 звернень (59 %) – соціальний стан заявників не визначено.

За категоріями заявників: 1 звернення (4 %) надійшло від учасника бойових дій, 26 звернень (96 %) – категорія заявників не визначена.

Слід зазначити, що з січня по вересень 2017 року до ІДД ДФС надійшло
1 (4 %) повторне звернення та 2 (7 %) неодноразових звернення. Дублетних та колективних звернень від громадян не надходило.

За результатами розгляду: на 26 звернень (96 %), у т.ч. 11 скарг (жодна із них не підтвердилась), були надані відповіді з аргументованими роз’ясненнями та 1 звернення (4 %) було вирішено позитивно.

Відповіді на звернення громадян надані ІДД ДФС з дотриманням термінів визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».

 Також, у звітному періоді 2017 року на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС звернулася громадянка з м. Києва щодо отримання роз’яснення з питання вивезення товарів за межі митної території України.

 Робота зі зверненнями громадян є одним з пріоритетних напрямів діяльності ІДД ДФС, який забезпечує громадянам можливість відстоювання своїх прав та законних інтересів.

В ІДД ДФС забезпечується кваліфікований та об’єктивний розгляд звернень громадян, постійний контроль за своєчасним наданням відповідей.

Крім того, на виконання пункту 4 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» забезпечується систематичне розміщення на офіційному веб-порталі ДФС узагальнених матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян.