Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Завдання і функції

Положення про Інформаційно-довідковий департамент ДФС (витяг)

Затверджено наказом Державної фіскальної служби України
від 08.09.2014 №112

(зі змінами)


Основні завдання ІДД ДФС:

1) надання консультацій та інформаційно-довідкових послуг відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

2) інформування суб’єктів господарювання та громадян про зміни та доповнення, внесені до нормативно-правових актів з питань оподаткування, державної митної справи, сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

3) формування та підтримка в актуальному стані Бази знань ДФС;

4) наповнення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу, розміщеного на веб-порталі ДФС, та підтримка його в актуальному стані;

5) організація роботи сервісу ДФС «Пульс»;

6) організація роботи та надання послуг електронного цифрового підпису;

7) організація роботи зі зверненнями, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» (далі – УКЦ).

 Функції ІДД ДФС, які здійснюються відповідно до покладених на нього завдань:

1) надання суб’єктам господарювання та громадянам консультацій у письмовій формі з використанням Бази знань та інформаційно-довідкових послуг за допомогою Бази знань та інших офіційних джерел інформації з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

2) наповнення Бази знань та взаємодія зі структурними підрозділами ДФС щодо підтримки її в актуальному стані з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

3) здійснення моніторингу законодавства з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС;

4) наповнення Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу запитаннями – відповідями, письмовими консультаціями на типові звернення суб’єктів господарювання та громадян, нормативно-правовими актами з питань оподаткування, державної митної справи, єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, та підтримання його в актуальному стані;

5) реєстрація користувачів, керування доступом для користування Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом, забезпечення захисту інформаційних систем ІДД ДФС від несанкціонованого доступу;

6) забезпечення багатоканального доступу суб’єктів господарювання та громадян до отримання інформаційно-довідкових послуг шляхом надання відповідей телефоном, факсом, електронною поштою, через веб-портал, за допомогою автовідповідача;

7) отримання від суб’єктів господарювання та громадян інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», щодо контрабанди, неправомірних дій та бездіяльності працівників ДФС та її територіальних органів, а також проблем, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів, транспортних засобів та валютних цінностей, що переміщуються через митний кордон України;

8) направлення інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», до відповідних структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів для реагування і вжиття заходів та інформування заявників про результати розгляду;

9) здійснення моніторингу та супроводження опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», від суб’єктів господарювання та громадян;

10) аналіз статистики звернень суб’єктів господарювання та громадян на сервіс «Пульс» щодо неправомірних дій або бездіяльності працівників ДФС та її територіальних органів;

11) надання послуг електронного цифрового підпису;

12) приймання до розгляду звернень заявників, які звернулись на урядову телефонну «гарячу лінію», використовуючи електронну базу даних звернень УКЦ, здійснення їх реєстрації, постановки та зняття з контролю в автоматизованій системі електронного документообігу «Управління документами» ДФС контрольних доручень керівництва ДФС щодо розгляду звернень структурними та територіальними органами ДФС, а також інформування УКЦ про результати розгляду;

13) здійснення розгляду звернень громадян та юридичних осіб з питань, пов’язаних з діяльністю ДФС;

14) реалізація в межах компетенції інформаційної політики ДФС;

15) здійснення прогнозування та планування видатків на матеріально-технічне забезпечення і розвиток діяльності ІДД ДФС;

16) здійснення інших повноважень, визначених законом.