Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2018 по 29.12.2018

-

Структурні підрозділи Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) в своїй роботі зі зверненнями громадян керуються Конституцією України, Законом України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – Закон), Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 із змінами, та Порядком розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2015 № 271 із змінами.

Протягом 2018 року до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) надійшло 20 звернень громадян, з яких: 8 звернень надійшли засобами поштового зв’язку, 3 – засобами телефонного зв’язку; 8 – електронною поштою; 1 – через уповноважену особу.

У порівнянні з 2017 роком кількість звернень громадян зменшилась у двічі (2017 рік – 41 звернення).

Переважна більшість заявників з різних регіонів України у 2018 році звертались з питань щодо отримання послуг електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДФС (14 звернень або 70 % від загальної кількості звернень).

Також, громадяни порушували питання стосовно:

- діяльності органів виконавчої влади – 4 (20 %), а саме: оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС (2 звернення), недоліків у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій (1 звернення) та щодо малої кількості співробітників Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС в центрах обслуговування платників ДФС (1 звернення). Жодна скарга не підтвердилась;

- податкової політики – 1 звернення (5 %);

- праці і заробітної плати – 1 звернення (5 %);

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають у м. Києві (9 звернень), Київська область (3 звернення), Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Полтавській, Сумській, Херсонській та Черкаській областях (по 1 зверненню відповідно).

За соціальним станом заявників: 1 звернення (5 %) надійшло від пенсіонера, 1 звернення (5 %) надійшло від військового пенсіонера, за 18 зверненнями (90 %) – соціальний стан заявників не визначено.

За категоріями заявників: 1 звернення (5 %) – надійшло від інваліда ІІ групи, в 19 зверненнях (95 %) – категорію не визначено.

За ознакою надходження: 1 (5 %) – дублетне звернення та 1 (5 %) – неодноразове звернення. Повторних звернень громадян до ІДД ДФС не надходило.

Слід зазначити, що у 2018 році до ІДД ДФС надійшло 4 скарги (жодна з яких не підтвердилась), що у три рази менше у порівнянні з 2017 роком (13 скарг).

Протягом звітного періоду всі отримані звернення розглянуті ІДД ДФС з дотриманням термінів, визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – Закон).

При цьому, за результатами розгляду 17 (85 %) звернень громадянам надані відповіді з аргументованими роз’ясненнями, а решта 3 звернення (15 %) були анонімні, у зв’язку із чим не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 Закону.

Відповідно до статті 22 Закону особистий прийом громадян керівництвом та посадовими особами ІДД ДФС здійснюється за «Графіком особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Інформаційно-довідкового департаменту ДФС», який оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі ІДД ДФС для забезпечення інформування громадян.

У 2018 року на особистий прийом громадян до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС звернувся 1 громадянин, з питання щодо працевлаштування на конкурсній основі на вакантну посаду державної служби в ІДД ДФС.

Повторно громадяни не зверталися на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС.

З метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, поліпшення організації та забезпечення системної роботи зі зверненнями громадян, підвищення рівня відповідальності у роботі зі зверненнями громадян відповідно до статті 40 Конституції України та Закону, в ІДД ДФС систематично проводяться професійні навчання з питань вивчення вимог законодавства, що регламентує порядок роботи зі зверненнями громадян, розміщуються щоквартально на офіційному веб-порталі ДФС узагальнені матеріали щодо організації роботи зі зверненнями громадян в ІДД ДФС.