Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Звіт щодо розгляду звернень громадян Інформаційно-довідковим департаментом ДФС за період з 01.01.2019 по 27.06.2019

 1. Інформаційний аналіз письмових та усних звернень громадян

 

Протягом І півріччя 2019 року до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – ІДД ДФС) надійшло 17 звернень громадян (11 – засобами телефонного зв’язку; 5 – електронною поштою; 1 – через органи центральної виконавчої влади), з яких: 8 – заяв (47%) та 9 – скарг (53 %).

У порівнянні з 2018 роком кількість звернень громадян збільшилась на 6 звернень (36%) (І півріччі 2018 року – 11 звернень).

Звернення громадян містили питання щодо:

– оскарження дій та бездіяльності посадових осіб територіальних органів ДФС – 6 (35 %);

– недоліків у роботі ДФС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій – 3 (18 %);

– податкової та митної політики – 8 звернення (47 %).

Протягом звітного періоду розглянуто 13 звернень, з них: 11 звернень (85 %) – з дотриманням термінів, визначених статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» із змінами (далі – Закон), 2 звернення (15 %) – з порушенням термінів виконання.

З головними виконавцями звернень, які виконанні з порушенням, проведено профілактичну бесіду щодо недопущення порушення термінів при розгляді звернень.

Крім того, 4 звернення були анонімними, у зв’язку із чим не підлягали розгляду відповідно до ст. 8 Закону та 4 – перебувають на стадії розгляду.

У розрізі регіонів до ІДД ДФС надходили звернення від громадян, які проживають у м. Києві (9 звернень), Одеська область (3 звернення), Київська область (2 звернення), Вінницька, Кіровоградська та Рівненська області (по 1 зверненню).

За соціальним станом заявників: 17 звернень (100 %) – соціальний стан заявників не визначено.

За категоріями заявників: 1 звернення (6 %) – засновник підприємства, 1 звернення (6 %) – військовослужбовець, 15 звернень (88 %) – категорію не визначено.

За ознакою надходження: 1 – звернення повторне (6 %) та 2 звернення (12 %) – неодноразові.

Надходження неодноразових звернень обумовлено тим, що заявник не дочекавшись відповіді на своє звернення, звернувся ще два рази з ідентичним запитанням, а повторного – незадоволенням громадянина відповіддю на його попереднє звернення щодо неможливого отримання послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за паспортом громадянина України для виїзду за кордон без відмітки про постійне місце проживання в іноземній державі. У відповіді на повторне звернення заявнику додатково детально роз’яснено вимоги Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, погодженого Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України та затвердженого Головою ДФС від 10.08.2016, щодо підтвердження місця проживання.

За аналогічний звітний період 2018 року неодноразових та повторних звернень громадян до ІДД ДФС не надходило.

 

2. Проведення особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами ІДД ДФС

 

Відповідно до статті 22 Закону особистий прийом громадян керівництвом та посадовими особами ІДД ДФС здійснюється за «Графіком особистого прийому громадян керівництвом та посадовими особами Інформаційно-довідкового департаменту ДФС», який оприлюднено на офіційному веб-порталі ДФС та розміщено у холі на першому поверсі адміністративної будівлі ІДД ДФС для забезпечення інформування громадян.

Протягом І півріччя 2019 року на особистий прийом громадян до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС записався 1 громадянин з питання щодо отримання роз’яснень про сплату митних платежів за розмитнення транспортного засобу, однак від проведення особистого прийому відмовився.

Повторно громадяни не зверталися на особистий прийом до керівництва та посадових осіб ІДД ДФС.

 

3. Додаткові заходи

 

З метою оперативного та всебічного вирішення проблем, з якими звертаються громадяни до ІДД ДФС, систематично здійснюються заходи щодо вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, а саме:

щоквартально проводився аналіз звернень та відповідей на них;

на трьох апаратних нарадах ІДД ДФС обговорювався стан виконавської дисципліни із виконання контрольних доручень усіх рівнів.