Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Лист ДФС України від 13.10.2017 №27748/7/99-99-08-01-01-17 "Щодо надання інформації з реєстру страхувальників"

12.01.2018

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

лист

 13.10.2017 №27748/7/99-99-08-01-01-17

 

Щодо надання інформації з реєстру страхувальників

 Державна фіскальна служба України інформує, що 29.09.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 21.07.2017 № 651, постанова Правління Пенсійного фонду України від 21.07.2017 № 16-1 «Про затвердження Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.08.2017 за № 1017/30885 (далі - Порядок), яким визначено порядок надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування платникам єдиного внеску та/або застрахованим особам та затверджено форми, у якій така інформація надається.

Відповідно до статті 19 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» та пункту 5 розділу II Положення про реєстр страхувальників, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.11.2014 №1162, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.12.2014 за № 1554/26331 (із змінами), ДФС щоденно оприлюднює на власному офіційному веб-порталі дані з реєстру страхувальників про взяття на облік/зняття з обліку платника єдиного внеску.

Якщо платнику єдиного внеску та/або застрахованій особі необхідна більш повна інформація з реєстру страхувальників про платника єдиного внеску, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або необхідне документальне підтвердження даних реєстру страхувальників, то у такому разі платник єдиного внеску та/або застрахована особа може отримати витяг з реєстру страхувальників у порядку, визначеному розділом II Порядку.

Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників (за ф. № 1-ЗРС) подається одним із таких способів:

особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу ДФС за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;

надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;

в електронній формі засобами електронного зв'язку.

Контролюючий орган надає безоплатно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.

Витяг з реєстру страхувальників формується залежно від категорії платників та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.

Звертаємо увагу, що у витягу з реєстру страхувальників за ф. № 2-ВРС інформація про встановлення в реєстрі страхувальників ознак «пенсіонер за віком» (із зазначенням дати встановлення пенсії за віком) або «особа з інвалідністю» (із зазначенням дати встановлення пенсії по інвалідності або соціальної допомоги та дати закінчення терміну, до якого встановлена інвалідність) зазначається у разі подання до контролюючого органу запиту фізичною особою - підприємцем особисто.

Витяг з реєстру страхувальників щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального врахування за формою № 3-ВРС надається фізичній особі, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального врахування, у разі її особистого звернення.

Прошу довести зазначене до відома підпорядкованих  органів та забезпечити виконання вимог Порядку.

  

Директор Департаменту

обслуговування платників                                                          Н.Г. Калєніченко

До списку